Meant To Be

Cameron Highland April 2007

Posted on: April 10, 2007

day 1 

Baru jer balek dr cameron..nak kate best xder pun cz pegi atas urusan keje..aku kene bawa pakcik makcik lak tu..adeh..kitaorg bertolak dr astaka suk kul 4 lebey n smpai kat hotel De Rosa mende ntah jam 9 mlm…hotel tu btul2 kt dlm pekan..so kire orait laa tu..leh pegi melepak pastu..ekeke…smpai jer..igtkan leh makan tp kene handle registration lak..Ceh!last2 aku n sorang staff tu x dpt makan..so kitaorg decide nak cr makan kat luar..and yg klakornye ms kuar dr pintu hotel tu..terserempak lak ngn big bos..dah la pkul 12 lebey ms tu..sure dia heran pesal anak2 dara kuar tgh mlm2 camnih..ekeke..apapun big bos ajak makan skali ngn pengurus besar MTPN plus dgn sorang makcik yg bawa Bfnye skali..ahaks..(sure la aku nak..makan free maaa..hehe)

Day2

pagi-noon..ade sesi lawatan..yer la sgt melwat..x pegi mn pun..pakcik2 tu bukannye ske pegi tmpat2 camtuh..siap perli lagik ader laa bile kami nak pegi butterfly park…”dok tgk rama2 wat apa..kat belakang umah aku pun bnyk..”..klakar btul diaorg nih..hehe…neway diaorg mmg sporting bangat..petang tu ade majlis perasmian..yg bestnye menteri yg nak rasmi tu x dpt dtg sbb PM suruh gi machang (ye ke nm tempat tu..huhu)..so sesi bersma menteri tuh diganti dengan sesi x puas hati apa yg berlaku kat UMNO n or melayu..masuk bab politik la tu…aku dah siap tertido2 lagik..huhu…

mlm tu anak big bos aku ajak gi karaoke..skali masuk kat tempt tu..adeh..lagu kurun ke bape tah…saket telinga aku…oleh sbb tmpat tu x best..kitaorg igt nak cr pub..but tempt tuh xder la pulak..aduh…bosan bangat!

Day3

Sesi membeli sayur2..bnyk giler pakcik2 tuh beli..huhu…nak wat hape tah..bukanye diaorg masak pun..eh..aku pun tompang beli gak..hehe..cabbage, mushroom, n of corse la strawberry maa..uncle kat strawberry park tu mmg baek bangat..siap bg kitaorg makan free  Strawberry letak Krim + Coklat (cam CT Nurhaliza la pulak..haha)..nih pun ms tgh nulih entry nih pun tgh makan strawberry…hehe…kul 4lebey baru bertolak balek..

neway…aku x dpt nak ceta smua mende kat sini..cz berkaitan ngn ahli2 tertinggi..kang x psal2 kene masuk ISA lak..huhu…termasuk la psl skandal antara diaorg…hurm…

gambar xde..tp vid ade..nnti klu rajin aku upload..huhu…

1 Response to "Cameron Highland April 2007"

upload le video nyew.. baru besh!

Leave a Reply

