Meant To Be

Yang Pertama @ Terakhir?

Posted on: September 14, 2007

Baru2 nih aku sempat bertemu dengan teman2 lama..bile dah jumpa tu banyak ceta dan persoalan2 yang timbul..klakar pun ade bile soklan yang ditnya mecuit hati sanubari aku..almaklumla masing2 dah ade kerjaya sendiri..yg kawen pun bnyak jugak..haa..bnyk soklan faveret bile ade ‘gathering’ ni…Kite ikut rating eh..soklan plg aku nyampah skali and x larat nak jawap berulangkali…😦

1.”Dah Kawen Ke?”(soklan yg plg aku x ske skali…)
2.”Bile Nak Kawen?”
3.”Nko nih pemilih sgt kot..”

tapi kali nih ade satu soklan spesel yang smpai skrg pun aku xder jawapannya…

“Awak nak jadi yang pertama atau yg terakhir?”
“Maksud awak?yg pertama tu camne..saya x faham la..”
“Ikut pemahaman awak..”
“oo..ok..sy ske yg pertama..sbb xder sape pun ske jadik yg terakhir..”
“Btul?”(sempat lak mamat nih gelakkan aku)
“erm..yer la kot..”
“klu dlm situasi bercinta..berkahwin..macam mana plak?”
“herm..(garu2 kepala yg x gatal)..ms nak bercinta tu..i like to be da first person in his heart and jadik yang terakhir dlm hidup dia..boleh ke?”
“hahaha..awak mimpi saje lah..mn nak cr laki camtu zmn skrg ni..”
“xder pun xper..sy pedulik ape…”(gaya org malas nak bertekak la nih..hehe)

stakat tu jer pas aku jwp ngn penuh ganaz skali..terus kitaorg sembang psl laen..haha..
klu korang kan..nak jd yg pertama ke yg terakhir?
huhu..bile aku pk2..aku dah start konfius…giler!

2 Responses to "Yang Pertama @ Terakhir?"

sy nk jd yg petame n t’akhir dlm idup die
stakat ni, insyallah dah jadi yg pertame…
later…do not know la..🙂

wah ina..baguz la..dapat jadik yg pertama…
bukan snng nak tekel yg pertama nih..hehe

Leave a Reply

