Meant To Be

Bahang….

Posted on: March 14, 2008

bahang pilihan raya telah kembali reda….kejutan!5 negeri di bwah pimpinan Pak Lah jatuh ke tgn pembangkang (BA)
marahkan nyamuk..kelambu abes dibakar…blom lagik tgk di Perlis…perebutan kerusi MB turut menjadi tumpuan..raja tak perkenan shahidan memegang tampuk pemerintahan buat ke penggal yg ke bape ntah..haha..apapun..kerusi MB mlik Dr Isa…tahniah!!mudahan tiada kronisme dan dgn shahidan n adeqnya itu yg kaki betina..bleh berambus cepat dr pentadbiran perlis…

argh..x nak ckp psl plihraya la..meluat…!aku skrg pun dah terkena bahang kawan2 yg makin lama beransur hilang…erm..ilang disbbkan dah kawen..:P..tgk fenster jerq.married..married….eh..nape plak aku sibuk org nak kawen nih..?jeles ke…erm..TAK! nak saket hati watpe..dah mmg dinyatakan..’setiap yg hidup di muka bumi ini..telah dijadikan berpsg-pasangan’..act.aku x kesah la korang nak kawen ke..nak hape ke..tp plzz…jgn slalu tnya soklan n statement yg aku rs annoying…
klu ye pun korang sibuk2 nak jg tepi kain aku..bleh..tp dgn mendoakan aku..yaiks!ape aku merepek nih…huhu….

Leave a Reply

