Meant To Be

Omong 3 Pagi

Posted on: May 30, 2009

ntah nape aku susah btul nak lelapkan mata…asek terbuka jerq mata ni..dah hampir kul 3.30am..masih tak leh nak tido padahal petang tadi xde la aku tido pun…ish2…
pehtu ape nak wat..nak msg/call mmber..konfem la diaorg dah ZzzZzz..laen la klu diaorg tu kaki clubbing ke…mebi skrg x tido2 lagi…erk..diaorg nih budak baik + inesen sbnrnya…hehe..hmm..tp aku msg dgn Zman sbb dia mn ade kat sini..konpem la dia x tido..hui3…’no reply’….yooo ooo..busannye…takde sape lagi aku leh kaco..kang time camnihh tepon org laen..mau kene pelempeng…haha…sian kan kat aku..dah la esok nak gi nikah..ops!bukan aku yg nikah..mmber aku daa…:P..alahai mata aku sure sembab…x cun ar..(ceh…macam la sblum nih aku cun)..ade juga org perasan cam haku neh…x seswai btul…apepun aku mmg x sabar nak tggu esk..adeq aku balik..yehaa!betapa aku merinduinya…bleh la manja2…eventho adeq aku tu laki…aku tetap ske nak muah2..haha..ape korang kesah kan…aku punya mulut..ske ati la nak muahs2 gitu…huu….

aku nak tidooooo……camner ni…..waa…x leh tido lak…
ade aku kesah?:X

Tags:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: